Haber

MAN, 2023’te rekor TGE satışları bekliyor

MAN Truck & Bus, yeniliklerle daha da güçlendirdiği hafif ticari aracı TGE’nin satışlarında bu yıl tüm zamanların en yüksek satış rakamlarına ulaşmayı hedefliyor. Şu ana kadar siparişlerde olumlu bir ivme yakalayan TGE, kamp araçlarının temelini oluşturacak yeni seçeneklerin yanı sıra tek lastikli, arkadan itişli ve otomatik şanzımanlı modeli de bünyesine kattı.

MAN’ın hafif ticari araç segmentindeki modeli TGE, ilk seri üretimiyle 3 Nisan 2017’de görücüye çıktı. MAN’daki proje grubu ve Polonya Wrzesnia’daki fabrikadaki üretim grubu için çok değerli bir an olan ilk aracın ardından büyük ilgi gören TGE’nin 100.000’inci ünitesi çok yakında üretim bandından inecek.

MAN için tartışılmaz bir başarı öyküsü olan TGE’ye gösterilen yoğun ilgi, 2023 tahmini için satış rakamlarına da olumlu yansıdı. MAN Truck & Bus Van Satış Lideri Daniel Holbein, “Ukrayna savaşı nedeniyle tedarik zincirinde yaşanan aksamalar, hammadde darboğazı ve yarı iletken krizi 2022 yılına damgasını vurdu. TGE talepleri karşılamak için. Bu durum artık yavaş yavaş çözülüyor ve sipariş defterimiz her zamankinden daha dolu. Bu nedenle 2023’te satışlarda değerli bir sıçrama bekliyoruz ve doğal olarak her zamankinden daha fazla TGE satacağız.”

Yeniliklerle güçlenen TGE’nin ürün yelpazesine yeni model seçenekleri de eklendi. Yeni eklenen modellerin başında tek lastik arkadan itişli ve otomatik vitesli TGE geliyor. Arkadan itişli sistem üstyapılı araçlara daha uygun olduğu için 3.5 ton aralığında üretilen aracın menzili daha da artmış. Özellikle motorlu araçların yük dağılımı daha çok arka aksta olduğu için arkadan itişli sistem bu sayede daha fazla güç sunabiliyor. Ayrıca otomatik şanzımanlı, tek lastikli ve arkadan itişli TGE, treylerlerin sık kullanıldığı durumlarda daha uygun çekiş gücü elde edebiliyor. 8 kademeli otomatik şanzımanı ile dur-kalk trafikte bile en ideal tasarlanmış vites değiştirme noktalarını sunan TGE, yüksek sürüş konforu ve güvenliğiyle de etkileyici bir performans sergiliyor.

MAN TGE ürün gamındaki bir diğer yenilik ise karavanlarda ayakta durmak için daha fazla alan sağlayan fabrika çıkışlı yüksek tavandır. Kısmi entegre kamp araçları için aslında geniş bir ürün yelpazesine sahip olan MAN; Geniş aksı, düz şasesi ve yeni eklenen dört metrelik dingil merkez aralığı ile karavan imalatçılarına her türlü tasarımı yapabilme imkanı sağlamaktadır. Bölme duvarın olmaması, sürücü ve yolcu için döner koltuklar, karavanlar için özel koltuk kumaşları, 2. akü (AGM) ve CSM ünitesi (KFG) gibi fabrikada takılan ek donanım detayları, yüksek kaliteli karavanlar için harika bir temel oluşturuyor, karavan üreticileri ise isterlerse bu alanı bulabilmektedirler. daha da genişletebilir. Ayrıca MAN Individual ile katlama ve sürme sistemi ile sürücü ve yolcu için ön camın karartılması ve sağ kayar kapıda entegre gürültü algılamalı otomatik stop-otomatik basamak gibi araca daha fazla karavan özelliği eklenebiliyor.

MAN, TGE için fabrika analiz yelpazesini yıllar içinde çeşitli üst yapı ve eklemelerle genişletiyor. Müşteriler, doğrudan talep üzerine damperli veya kutulu TGE’nin yanı sıra yolcu taşımacılığı için kombi yataklar veya atölye arabaları için raf ataşmanları sipariş edebilir. TGE, kapasitesi 19 yolcuya kadar artırılabilen iki farklı minibüs tipi sunuyor. TGE’nin çok yüksek üretim kalitesi ve sürüş dinamiklerine ek olarak TGE’nin hizmet anlamında da müşterilerine kesintisiz hizmet sunduğunu vurgulayan Daniel Holbein; “Müşterilerimiz, ticari müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak için birçok lokasyonda çalışma saatlerini uzatan atölyelerin yanı sıra, her aracı kapsayan 7/24 arıza hizmetini takdir ediyor. Müşterilerimizin üzerinde durduğu bir diğer nokta ise, farklı sektörlerden ticari müşterilerin ihtiyaçlarını iyi bildikleri ve TGE’ye büyük bir tutkuyla tavsiyelerde bulunduklarıdır. Satış ekibimizin profesyonel tavsiyesidir.”

Akıllı dört tekerlekten çekiş

MAN TGE’nin mevcut modellerine ek olarak 4×4 seçenekleri de yoğun ilgi görüyor. 2022 yılında 3 bin 540 adet dört tekerlekten çekişli TGE teslim edilirken, bu oran geçen yıl yapılan toplam satışların yüzde 17’sine tekabül ediyor. 4×4 çekiş sisteminin bu rekabet ortamındaki yüksek satış rakamları da MAN’ın kalitesine olan güveni gösteriyor. TGE’nin son dört yılda ortalama yüzde 30’un üzerinde kaporta ile teslim edilmiş olması, MAN’ın üstün üstyapı ustalığının bir kanıtı olarak öne çıkıyor. Özellikle 4×4 çekiş sistemi; Kamp, inşaat veya acil durum aracı müşterileri arasında büyük ilgi görüyor.

Ayrıca akıllı teknoloji ve uygun fiyat da TGE’nin başarısı için önemli kriterler. Temel TGE 4×4, çok plakalı bir debriyaj aracılığıyla torku gerektiği gibi arka aksa dağıtan önden çekişli bir araçtır. Torku otomatik olarak ön yüzde 100, yüzde 0 artı ön yüzde 50 artı yüzde 50’ye dağıtır. Bu test ile fabrikadan 3,5 ila 4,0 ton brüt araç yükü aralığındaki TGE’ler sağlanır. 120 KW ve 130 KW motor seçenekleriyle sipariş edilebilen TGE’ler, 8 ileri otomatik şanzımanla da sunuluyor.

Çok plakalı kavramaya bir bakış

TGE 4×4’teki akıllı dört tekerlekten çekişin teknik temeli, çok plakalı kavrama sistemidir. Bu, plakaları bir yağ banyosunda çalışan elektronik olarak kontrol edilen bir kavramadır. Plakalar gerektiği gibi eksenel olarak bir merkeze getirilir. Çok plakalı debriyajın kontrol ünitesi ise CAN bilgisi aracılığıyla tüm araç sensör sisteminden bilgi alır ve tüm sürücü destek sistemleriyle serbestçe birleştirilebilir. Ön tekerleklerde kayma veya ESP müdahalesi gibi durumlarda; Tahrik torkunun yüzde 0 ila yüzde 100’ü her zaman ön veya arka dingile yönlendirilir. Tahrik torkunun dağılımı sadece çekişe hizmet etmez, aynı zamanda sürüş dinamiklerini de olumlu etkiler. Opsiyonel olarak bir diferansiyel kilidi de mevcuttur.

sürekli dört tekerlekten çekiş

MAN’ın TGE modellerinin ortasında yine arkadan itişli bir aracı temel alan MAN TGE 4×4 yer alıyor. Bu modelde MAN Individual, Oberaigner şirketinden bir sistem kullanıyor. Bu şekilde, dört tekerlekten çekiş her zaman yüzde 42 ila yüzde 58 (ön/arka) tork dağılımıyla sunulur. Dört tekerlekten çekişli TGE’nin 2023’ün üçüncü çeyreğinde yeniden satışa çıkması bekleniyor. Toplam yükü 4,0 ton ile 5,5 ton arasında olan araç, bu analizle birlikte fabrikadan sipariş edilebilecek. Bu modelde müşteri, 6 vitesli manuel veya 8 vitesli otomatik şanzımanlı 120 kW varyantını seçebilir.

MAN Bireysel

MAN Individual, yeni seçeneklerle birlikte 2023 yılının üçüncü çeyreği sonuna kadar TGE müşterilerine iki yeni teklif sunmayı hedefliyor. performans yükseltmesi, ikincisi, 4 kanallı havalı süspansiyon. Bu içerikte; MAN Individual, itfaiye araçları, ambulanslar, karavanlar veya servis kamyonetleri gibi genellikle tam yüklü seyahat eden farklı segmentlerdeki müşteriler için motor gücünde 202 BG’ye kadar güvenli ve kalıcı bir artış sunmayı planlıyor.

Ayrıca bir diğer yenilik olan 4 kanallı havalı süspansiyon da her alanda üst düzey sürüş konforu vaat ediyor. Bu özelliğin getirdiği çeşitli sürüş modları, karavanlar için otomatik seviye fonksiyonu sağlamanın yanı sıra farklı yük koşullarına da tepki veriyor. Maksimum seyahat arazi modunun da yine bu yeniliklerden biri olması bekleniyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort